Thursday 9 November 2017

Forex Trading Strategier Youtube


Sendt av Edward Revy 28. februar 2007 - 12 52. Aktive Forex trading og konstant forskning gjorde det mulig for oss å samle ulike strategier og teknikker i vårt handelsarsenal. I dag er vårt team glad for å presentere en ny rettferdig Forex trading strategier nettside der handelsmenn raskt kan og gratis utforske ulike Forex strategier og lære trading teknikker. Hvorfor deler vi vår kunnskap Vi er handelsfolk som andre og vi liker det vi gjør Det er ingen hemmeligheter om Forex trading, bare erfaring og dedikasjon Dessuten er det på internett mange utallige selgere som tilby sine strategier og systemer for handelsfolk klar til å betale vi ville bli overrasket om du ikke har møtt en enda gratis eller betalt valget er for handelsmenn å gjøre Vårt valg er en gratis samling Vi skal også oppdatere vår samling hver gang vi oppdager en ny god Forex strategi. Vi ønsker deg velkommen i dag for å utforske Forex trading strategier og systemer med oss ​​og håper du finner noen nyttig informasjon for deg selv som til slutt vil imp rov din handel. Redo å dele dine ideer med andre handelsfolk Legg inn handelsstrategien på vårt forum, bli med oss ​​i vårt oppdrag for å hjelpe Forex-forhandlere til å bli bedre handelsfolk. Arena er programvaren for de som har god forståelse for å investere og hvordan man bygger en strategi, men vil ikke kode eller bruke programmer som gir deg kode som må testes, omkodes og testes på nytt. Vi har alle vært der, du har jobbet i økonomi i mange år nå, og du har strålende ideer om å sette en strategi sammen, men du skal enten betale en programmerer en arm og et ben for å kode en strategi for deg, eller du skal bygge den i noe som er sakte og klumpete. Det skriver ut koden for deg, du kopierer og limer den inn i MT4, den Tar ikke målet på det rette stedet du går tilbake og justerer etc, etc, etc. Submitted av brukeren den 13. september 2015 - 23 04.Author Hassam Forex trading kan være gøy hvis du kan mestre ferdighetene i risikostyring I Min mening, det viktigste i enhver handel er risikostyring Hvis du risikerer 30 pips per handel og gjør 100 pips i gjennomsnitt, selv om du har en 50 winrate, vil du gjøre 350 pips i 10 handler. 50 winrate betyr i 10 handler du vinner 5 handler, og du mister 5 handler i gjennomsnitt Vinnende 5 handler betyr å lage 500 pips og å miste 5 handler betyr at du mister 150 pips, slik at du får totalt 350 pips. Det er ingen 100 vinnende handelskonfigurasjon. Hver handelskonfigurasjon har en sannsynlighet for feil. Når du inngår handel, er du tar risikoen Med liten risiko sørger du for at hvis handelsoppsettet mislykkes, vil du ikke miste mye. Tricket ligger i å komme inn i små og teste vannet. Når handelen beveger seg til din fordel, og du blir ganske sikker på at du har tatt et godt trekk, du bør åpne flere posisjoner Dette vil sikre at du multipliserer fortjenestemultifoldene Det viktige spørsmålet er hvordan vi gjør det Jeg bruker lysestaker mye i min handel H4-lys og H1-lys er svært viktig, og de kan gi deg svært viktige ledetråder der prisen er går og w her bør du legge stoppet jeg ikke bry meg om M5, M15, men bruk M30 lys samt H1 og H4 lys ved å gjøre mine inn - og utgangsbeslutninger. Jeg åpner bare en handel ved slutten av M30, H1 eller H4 lyset. Alle indikatorer er treg og upålitelig Den mest pålitelige indikatoren som nevnt ovenfor er pris handling I skjermbildene vil du se Stokastisk og MACD-oscillator Jeg bruker dem kun 30 av tiden mens du bruker lysestaker 70 av tiden Flytte gjennomsnitt fungerer som sterk støtte og motstandsnivåer jeg bruk bevegelige gjennomsnitt som støtte og motstandsnivåer. Om forfatteren Martin Pearce, profesjonell forexhandler og medlem av FX Trading Revolution-teamet, viser han sannheten om forex og meglere. Kontakt ham, fyll ut kontaktskjemaet på nettstedet. Hvordan lagret jeg over en million i ett år med live trading. Utvilsomt har alle handelsmenn allerede tenkt på hvordan de skal gjøre deres første million ved å handle på FOREX. De prøvde et dusin forskjellige systemer, strategier eller indikatorer som er guaran teed å jobbe og likevel har suksessen drømt om at det ikke har kommet ennå Har du virkelig prøvd alt Nå vil jeg gjerne vise deg litt annerledes perspektiv på hvordan du kan spare din første million med live trading. Dette er det tiende året jeg har har investert i kapitalmarkeder Sammen med mine samarbeidspartnere jobber vi som porteføljeforvaltere for institusjonelle kunder. I vår tid på FOREX-markedet har vi innset at suksess i manuell handel avhenger av 1 Handelsmennesker - hvordan han kan tilpasse seg, anse en mulighet for potensial fortjeneste og akseptere handelstapssituasjoner 2 På megleren gjennom hvem han skjønte transaksjoner. Ikke engang nevne betydningen av å velge en førsteklasses megler i normal automatisk eller til og med høyfrekvent handel. La meg først forklare hvilke kostnader hver realisert avtale innebærer i virkeligheten I det følgende illustrerende eksempelet fra ekte handel vil du se hvor viktig forskjellen i totale kostnader kan være med ulike meglere. Innlevert av brukeren den 4. mars 2014 - 00 35.Sendt av Andrei Florian. Myron sa her tegner vi trendlinjen av HH Higher Highs og HL Higher Lows for uptrend og LH Lower Highs og LL Lower Lows for downtrend. Vi trenger minst 2 LH svinger for downtrend og et minimum av 2 HL swings for uptrend Vi trenger å være en trendfølger og ALDRI gå med trenden Dette er Myrons ord når trendlinjen ble presentert, ikke min. Så, når den tredje gangen prisen krysser vår linje, leter vi etter kjøp hvis vi har uptrend line og for salg hvis vi har downtrend line. For eksempel på AUD USD Daily fikk vi en stor og tydelig downtrend. Submitted av User on 12 januar 2014 - 18 51.MACD Forex Binær Options Strategy for M5 Timeframe som er veldig Enkel, enkel og kraftig. Det er mange forex binære alternativer strategier tilgjengelig i markedet. Handel forex binære alternativer er mye enklere sammenlignet med forex. Det er ingen stopp tap eller ta fortjeneste. Du trenger bare å få markedsretningen riktig. Det er alt. Nå dette er en veldig s imple forex binær opsjonsstrategi som bruker noen få lysestake mønstre i kombinasjon med MACD MACD er en veldig kraftig momentumindikator. Fremlagt av Edward Revy 18. oktober 2013 - 13 47. Innlevert av Adam Green.1. Hovedbegreper Begynnere må oppnå tilstrekkelig handelsekspertise og ferdigheter for å kunne velge utmerkede stopptap og profittmål for alle handler som de utfører. Dette er viktige tiltak for å perfektere, hovedsakelig fordi Forex har så uberegnelig og uforutsigbar karakter at det raskt kan stoppe posisjoner beskyttet av bare små stopp-tap, for eksempel 50 pips eller mindre Det etterfølgende diagrammet viser en slik handelssituasjon. I ovenstående diagram er prisen avansert innenfor et sammensatt handelsområde, som vist mot venstre side, før det til slutt gikk ned i ulempen. En ny kort posisjon ble deretter aktivert sikret av et stoppfall som ligger rundt 50 pips over det tidligere motstandsnivået. Uheldigvis er en stor hausseisk pris spike forårsaket denne handel å gå ut med tap. Formidlet av Edward Revy 21. januar 2011 - 13 12.Jeg har bestemt meg for å samle ressursene om Trailing Stop EAs tilgjengelig i dag. De fleste indikatorer og EA er et høflighet av - en av de mest avanserte fora om Forex trading, hvor du kan finne nesten alt. Men selv da er det noen ganger vanskelig å finne indikatorer EAs du trenger raskt Så jeg har bestemt meg for å lage en rekke sider med indikatorer og Expert Advisors EAs som etter min mening , er den mest nyttige. Følg meg, nyt trading. Submitted av Edward Revy 17. desember 2009 - 13 05. De 10 beste Forex Strategies. Looking for den beste Forex trading strategi Søket ditt er over Her er det beste jeg har funnet i over 10 års handel, trialling og undersøkelse helt gratis. FREE FOREX TRADING STRATEGIES. When det kommer til å velge strategier for handel, har du valget mellom å kjøpe en off-the-shelf eller trawling Internett for freebies Problemet med gratis forex trading strategier er det de er vanligvis verdt omtrent så mye som du betaler for dem De har ikke blitt testet, og det er lite bevis for deres pålitelighet. Strategiene dekket her på den annen side er de som enten jeg eller vellykkede forhandlere jeg kjenner har brukt i en konsekvent lønnsom måte. NB ikke alle følgende strategier er like i alle markeder Noen utfører bedre enn andre, og hver enkelt trader vil finne noen strategier som er mer egnet for dem til å handle enn andre. 1 Bladerunner Trade. The Bladerunner er en usedvanlig god EMA crossover strategi som passer over alle tidsrammer og valutapar. Det er en trendstrategi som prøver å velge breakouts fra en videreføring og handle om retestene. 2 Daily Fibonacci Pivot Trade. Fibonacci Pivot Trades kombinerer Fibonacci retracements og utvidelser med daglige, ukentlige, månedlige og til og med årlige pivoter. Fokus i diskusjonen her handler om å bruke disse kombinasjonene med daglige pivoter, men ideen kan enkelt utvides til lengre tidsrammer inkorporerer en hvilken som helst kombinasjon av pivoter. 3 Bolly Band Bounce Trade. Bolly Band Bounce Trade er perfekt i et varierende marked. Mange forhandlere bruker den i kombinasjon med bekreftende signaler, til stor effekt. Hvis Bollinger Bands appellerer til deg, er dette vel verdt å se. 4 Forex Dual Stochastic Trade. Dual Stochastic Trade bruker to stokastikker en sakte og en rask i kombinasjon for å velge områder hvor prisen trender, men overextended på kort sikt retracement, og om å knytte tilbake til en videreføring av trenden. 5 Forex Overlapping Fibonacci Trade. Overlapping Fibonacci handler er favorittene til noen handelsmenn jeg har kjent Hvis de brukes alene, kan deres pålitelighet være litt lavere enn noen av de andre strategiene, men hvis du bruker dem i forbindelse med passende bekreftende signaler, de kan være ekstremt nøyaktige. 6 London Hammer Trade. Den ekstra volatiliteten du får når London åpner presenterer noen unike muligheter London Hammer Trade er mitt forsøk på å kapitalisere på disse mulighetene. Spesielt effektiv i London-sesongen, kan den brukes til enhver tid når prisen er sannsynlig å ta av seg sterkt i en retning, og muligens reversere fra et område av støttemotstand like sterkt. 7 The Bladerunner Reversal. Som nevnt ovenfor, er Bladerunner en trendstrategi. Bladerunner-omkastningen tar like effektivt inn oppføringer fra situasjoner der trenden reverserer og prisen begynner å handle på den andre siden av EMA s. 8 Pop n Stop Trade. Hvis du noen gang har prøvd å jage pris når den begrenser seg til oppsiden, bare for å lide det uunngåelige tapet når det like fort går, vil du ha hemmeligheten til popen og stoppe handelen i din handler s arsenal Det er et enkelt knep for å avgjøre om prisen vil fortsette i retning av breakout, og du må vite det for å kunne tjene på disse situasjonene. 9 The Drop n Stop Trade. Versiden av pop og stopp, denne strategien handler savage breakouts til ulemper. 10 Trading Forex Fractal. Forex fraktal er ikke bare en strategi, men et konsept av markedsgrunnlag som du virkelig trenger å vite for å forstå hva prisen gjør, hvorfor det gjør det, og hvem gjør det til å flytte. Dette er den slags innsiden info som tok meg år og tusenvis av dollar for å lære Det er ditt her gratis, så bruk det Det finnes også flere nettsteder på nettet som tilbyr gratis strategier Problemet med de fleste av disse nettstedene er, som nevnt ovenfor, de gir bare en kort beskrivelse av hver strategi med lite reelt bevis på at de jobber. Det er derfor behov for større forskning fra din side før du bruker noen av disse strategiene i din faktiske handel. Når du har valgt en strategi fra en av disse kildene du må selvfølgelig forsøke å forsøke å forsøke å forsøke å forsøke å teste den. De ulike prosessene for dette er dekket i Forex Strategy Testing. Det er også flere kommersielle systemer å vurdere. Siden disse er mer omfattende enn det enkle e-strategier som er presentert ovenfor, og dermed faller inn i definisjonen av Forex Trading System, behandles de separat i følgende seksjon, Forex Trading Systems. Trader G Shari sier. Kjære Erron, Takk for at du snakker om ytelse Som jeg bare er kommet i gang, Prestasjonsavsnittet vil bli oppdatert med tiden, også jeg vil starte min gratis bok om Forex trading, som vil være en perle i naturen, i nær fremtid. Også fremtidige videoer som vil bli lagt ut på min YouTube-kanal, vil inkludere live tradingvideoer Strategien virker på prisbevegelse langs y-aksen Det skjer en viss ting når prisen beveger seg i begge retninger, og denne tingen skjer så mange ganger som du kan se de gule flåttene i forestillingsbilder, det spiller ingen rolle hvor man tar handelen eller sitter til side , det skjer, det har skjedd før, og det skjer fremdeles, og det er alt over diagrammer, enda en gang har jeg opptak av live-handel som snart vil bli lagt ut. Å selge denne strategien var aldri en plan, b Ut jeg har et annet prosjekt, et Trust Eye Hospital hvor jeg skal levere laserøynebehandling til allmennheten gratis 80 av inntekter generert av strategisalg går direkte til trustfondene En ting jeg ikke har er tid, så tålmodighet er dyd og abonner på min YouTube Trader G Shari for fremtidige oppdateringer. Også å vite om utgivelsen av min GRATIS bok, Takk igjen. Du har sikkert mye på tallerkenen din, og jeg ønsker deg det beste med din endeavours. Donald King sier. Han kan du anbefaler en strategi for å handle med det som også kan automatiseres. Det er et utrolig stort spørsmål. LOL. Du må virkelig definere dine behov og nåværende forhold mye mer før jeg kunne gi noen form for meningsfylt svar. Som for automatiseringsstrategier, jeg m ikke lenger mye av en troende i dette, selv om jeg fortsetter å eksperimentere med ulike prospekter. I mange år har jeg forsøkt å finne en automatisert strategi som kunne stole på å utføre på lengre sikt, men mislyktes. Det er derfor jeg er nåværende y mer interessert i ideen om forex trading signaler tjenester du fremdeles får fordelen av å tjene penger mens du sover uten å måtte stole på unthinking automatisert programvare. John Lewis sier. Hei Erron, takk for denne flotte listen, jeg ønsket å spørre deg om din mening, hva er bedre, robothandelssystemer eller manuelle strategisystemer som du lærer av mentorer i forexmarkeder. Hei, takk for komplimentet. I min erfaring er det rett og slett ingen erstatning for et manuell system som er skreddersydd for din UNIQUE SITUASJON Nesten umulig å oppnå med automatisert handel, i hvert fall med hensyn til finjusterende aspekter. Jeg vil ha en strategi som fungerer i 15 min. 1 timers tidsrammer. Min Portfoilo er 100. Jeg pleier å handle rundt London, men det ville være fint å finne en som jobber for den asiatiske økten. Jeg foreslår Bladerunner Bladerunner Reversal London Hammer-strategier for å starte med Plentry for deg i de som er brukt på de tider du vil handle. Jeg er ny til forex trading, jeg trenger bare en god annonse vice im på Pacific Time Vancouver BC risking 250 Jeg er kort handelsmann, eller jeg kan gå lenge så lenge jeg får en god PIPS jeg prøvde mitt beste for å lete etter mønstre og tegning støtter og motstand, men jeg mister fortsatt og gir nesten opp Jeg vil virkelig lære denne tingen og forhåpentligvis tjene penger snart Vær så snill og hjelp med å vurdere å gå til leksjoner hvis jeg må. Du har åpenbart ikke til å ta en titt på startsiden på dette nettstedet, ellers som en ny handelsmann, ville du ikke være risikerer ekte penger. Ta en titt på. Og les deretter alt annet under Start-menyen, til å begynne med. Du må forstå at du er i begynnelsen av en lang vei, og suksess kommer ikke raskt, spesielt hvis du prøver å løpe før du kan gå, vil jeg også foreslå at hvis du vil bruke penger, ikke gjør det på handel ennå, men på utdanning, og for det kan du prøve noen av kursene på ForexMentor. Dette hjelper, vær tålmodig. Jeg liker strategiene som er oppført, men jeg så egentlig ikke mye inn veien for pris handling eller bruk av nyheter som en bevegelse for bevegelse Jeg er stor troende på begge disse stilene av handel og vil oppfordre nye handelsmenn lære litt om dem. Jeg er helt enig, hvilken hvis du har tid til å lese resten av siden utover denne siden vil du raskt se at jeg alltid legger vekt på ting som grunnleggende, tidspunkt på dagen, nåværende markedssentiment samt rå prishandling. Velge en handelsstrategi er som å velge en ny bil, bilen kan enten få deg fra A til B eller det kan drepe deg, avhengig av hvordan du kjører det. Hvordan du kjører det, er i stor grad avhengig av hvor godt du tar hensyn til ting som dagens forhold, risikostyring etc. Hvis dine stratgier og kunnskaper er effektive, gjør du det enkelt å gå, hva skal du selge? her er du en forex-aktør virkelig. Ja, jeg er Min Om side er forklarende for de som leser den. Min tidssone er GMT 5 30 og jeg er interessert i kortvarig intradag handel. Jeg er en nybegynner, så jeg vet ikke noe annet å skrive om jeg har vært trading på demo-kontoen, og jeg fant forex trading veldig interessant. Hva slags strategi ville være best for meg, og vil også samtidig lære meg mye om markedet. Din hjelp er virkelig verdsatt. Jeg foreslår at du begynner med å få tilgang til medlemmene området av AuthenticFX, som også vil sette deg på en postliste for en ukentlig post ut av de store innleggene fra fortiden Alternativt kan du se på 10 Best Forex Trading Strategies kurset. Du er klok til å handle på demo konto på dette stadiet i din handel, og det eneste rådet jeg kan gi deg fra, er å være tålmodig og på dette stadiet plukke opp hva du kan ha verdi av pålitelige ressurser. Takk for kontakten, og best med det. Hei Erron Jeg vil først og fremst gjerne si flott sted, siden jeg har handlet for en stund nå, men til dags dato har jeg ikke vært i stand til å likestille min tap på fortjenesten min, er det noen råd du kan gi meg om hvordan jeg kan forbedre min generelle Forex ferdigheter og vurdere min risikerer seg bedre før du går inn i en handel. Regler Grateful, men uheldig Chester. Du har gjort det rette ved å bli med i e-postlister tilknyttet nettstedet. Det eneste andre jeg foreslår på dette stadiet, er å bli kjent med de forskjellige artiklene rundt nettstedet , og å være tålmodig med deg selv i handel. Det tar noen år å bli konsekvent lønnsom. Laszlo Rezmuves sier. Jeg ser du hjelper noen her. Kanskje kan du hjelpe meg også jeg har handlet 8 måneder og jeg tjener noen ganger, men jeg mister mer Kan du fortelle meg en arbeidsstrategi, jeg gjør 5 min. Handel Ærlig, jeg vil ikke tjene store penger, bare sørge for mitt liv. Takk for svaret ditt. Alle disse strategiene har vist seg å fungere for noen mennesker minst, under de riktige forholdene og i henhold til sin egen trader psykologiske profil, men du må gjøre noe arbeid på egen hånd når du prøver å finne ut hvilken som fungerer best for deg. De jobber alle på fem minutters tidsramme, noe bedre enn andre, men igjen vil det være nødvendig for deg å gjøre din egen forskning. Har du noen gang brukt en handelsrobot, hvor du kan programmere den for å inngå handler ved å spotte visse indikatorer og trekke ut av de samme handler basert på andre indikatorer eller pipbevegelser. Paul, kort svar er nei, jeg er ikke klar over noe slikt dyr og har ikke brukt noen. Jeg leser om dem i en bok, brukt av en FX-investor i Sør-Afrika. Han holder den beregnede roboten fra å gjøre handler under nyhetsutbrudd og har fant det å være ganske vellykket Jeg tror at Rob Booker kan bruke dem nå. Allikevel, jeg begynner bokstavelig talt bare ut og jeg har lest mye investeringsmateriale. Jeg sliter fortsatt med hele termanologien, men det kommer langsomt, jeg regner med dette er ikke noe du kan lære om et lite tidsrom ellers ville alle gjøre det. Mine interesser ligger i Forex nå, men startet med handelsvarehandel. Jeg har handlet en demo-konto på plus500. Jeg har funnet ut at det er ubrukelig for testing på nytt. , og de ser em for å angi kjøpesummen til en valuta nær tidligere tilstander av støtte og motstand Er dette generelt tilfellet med handelsplattformer eller Er det noen andre handelsplattformer du kan anbefale. Jeg har ingen erfaring fra megleren du nevner Og hver meglerplattform kan forventes å være litt annerledes, du må bare gjøre din due diligence jeg kan ikke anbefale noen bestemt plattform i disse dager, selv om jeg for tiden bruker IC Markets Pepperstone, og jeg er glad med begge. Jeg har åpnet en demo-konto på IC Markets plattform Det er mye bedre Selv om det virker åpenbart for meg at det er det for den litt mer avanserte handelsmannen, eller mer avansert enn jeg er så å snakke. Men jeg vil like å lære mens du gjør. Når du føler deg som om du har en system som passer Hvor lenge vil foreslå å teste det på en demo konto før du går live. En grov tommelfingerregel er rundt tre måneder. Du kan sjekke ut følgende innlegg for noen detaljer som kan være nyttige. Vær profesjonell her 99 av systemet gjør det Nei t jobber i det hele tatt fordi ingen har en krystallkule til hvor prisen skal gjøre jeg forsker i 5 år, prøv så mange system grrr hvor som helst jeg gjorde mannlige mitt eget system eller gjennomsnitt meg 100 pa dag, men noen dager handler ikke fordi markedet se selvmord etter et veldig langt søk jeg fant en korrelator eller gi meg pris handling momentum at alt jeg trenger da alle mine nivåer på plass deretter klar til å gå på 5 minutter diagram ta ett lys fortjeneste på masse størrelse 1 og la deretter løpe på 0 05 veldig easy. good morning sire Jeg skal bare gå inn i forex nå, og jeg trenger all hjelpen jeg kan få på å lese diagrammer og forståelse stiler. Pls hjelpe meg. Join adresselister er det beste rådet jeg kan gi deg Du vil bli uvurderlig informasjon sendt til deg med jevne mellomrom, helt gratis Bare gå til nettsiden og klikk på noen av bildene rundt kantene for å skrive inn dine detaljer. Han erron, Spørsmål Bladerunner er egentlig MA korrekt Jeg er ny i forex, en gang jeg beklager meg selv Beklager. Sjekk ut de aktuelle innleggene på t Han Bladerunner søker etter Bladerunner om nødvendig, og du vil se at det er litt mer enn å handle med glidende gjennomsnitt. Men ja, absolutt trenden indikatoren som brukes vanligvis 20 EMA eller mer foretrukket er polaritetsindikatoren en stor del av strategien. Introduksjon til konseptene for handelsstrategier og porteføljeoptimalisering En litteraturundersøkelse om ulike EC-teknikker som brukes til handelsstrategier. Høyverdig verdifull artikkel på en svært rik blogg. Takk for din innsats Strategiene er veldig gode. Kapitalgata Fx sier. Takk for å dele slikt fin artikkel det er veldig veldig nyttig for meg å bli en vellykket handelsmann. Forex, Indices Commodities. FXCM Awards.1 I noen tilfeller er kontoer for klienter fra visse mellommenn underlagt en markup. Demo-konto Selv om demo-kontoer forsøker å replikere virkelige markeder , de opererer i et simulert markedsmiljø. Som sådan er det viktige forskjeller som skiller dem fra ekte kontoer, inkludert, men ikke begrenset til, lacen k avhengig av sanntidsmarkedslikviditet, forsinkelse i prising og tilgjengeligheten av enkelte produkter som kanskje ikke kan omsettes på livekontoer. Operasjonelle evner når man utfører ordrer i et demomiljø, kan resultere i atypisk, fremskyndte transaksjoner manglende avvisede ordrer og eller fravær av slippe Det kan oppstå tilfeller der marginkravene avviger fra de for live-kontoer, da oppdateringer til demo-kontoer ikke alltid kan falle sammen med de av ekte kontoer. Risiko Advarsel Vår tjeneste omfatter produkter som handles på margin og har risiko for tap som overstiger dine innskuddsfonde Produktene kan ikke være egnet for alle investorer Vennligst sørg for at du fullt ut forstår de risikoene som er forbundet med. High Risk Investment Warning Trading utenlandsk valuta eller kontrakter for forskjeller på margin gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer Muligheten er at du kan opprettholde et tap som overstiger dine innskuddsfelt før du bestemmer deg å handle med produkter som tilbys av FXCM, bør du nøye vurdere dine mål, økonomiske situasjoner, behov og erfaringsnivå. Du bør være oppmerksom på alle risikoer knyttet til handel på margin. FXCM gir generelle råd som ikke tar hensyn til dine mål, økonomiske situasjoner eller behov Innholdet på dette nettstedet må ikke tolkes som personlig rådgivning. FXCM anbefaler at du søker råd fra en egen finansiell rådgiver. Vennligst klikk her for å lese full risiko advarsel. Forex Capital Markets Limited FXCM LTD er et driftsdatterselskap innen FXCM-gruppen av selskaper kollektivt FXCM-konsernet Alle referanser på dette nettstedet til FXCM refererer til FXCM-gruppen. Forex Capital Markets Limited er autorisert og regulert i Storbritannia av Financial Conduct Authority Registreringsnummer 217689.Tax Treatment Den britiske skattebehandlingen av dine økonomiske spillaktiviteter avhenger av dine individuelle omstendigheter og kan være gjenstand for endring i fremtiden, eller kan variere i andre jurisdiksjoner. Opphavsrett 2017 Forex Capital Markets Alle rettigheter reservert. Northern Shell Building, 10 Lower Thames Street, 8. etasje, London EC3R 6AD Selskapet er innlemmet i England Wales nr. 04072877 med registrert kontor som ovenfor. Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre ytelsen og funksjonaliteten til vårt nettsted, som i siste instans forbedrer nettleseropplevelsen. Ved å fortsette å bla gjennom dette nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler. Du kan endre dine cookieinnstillinger når som helst Lær mer. Din nettleser er utdatert.

No comments:

Post a Comment