Saturday 11 November 2017

5 Min Forex Trading Strategi


5-Minute Forex Momo Trade. Noen handelsfolk er ekstremt tålmodige og elsker å vente på det perfekte oppsettet mens andre er ekstremt utålmodige og trenger å se et trekk skje raskt, eller de vil forlate sine stillinger. Disse utålmodige handelsmenn gjør perfekte momentumhandlere fordi de venter for at markedet skal ha nok styrke til å presse en valuta i ønsket retning og piggyback på momentum i håp om en forlengelsesflyt. Men når bevegelsen viser tegn på å miste styrke, vil en utålmodig momentumhandler også være den første til å hoppe skipet Derfor må en sann momentumstrategi ha solide utgangsregler for å beskytte fortjenesten, samtidig som det fortsatt er mulig å ri så mye av forlengelsesflyttet som mulig. I denne artikkelen vil vi ta en titt på strategi som gjør at Five-Minute Momo Trade. What sa Momo Fem minutters Momo Trade ser etter et momentum eller momo brast på veldig kortsiktige fem-minutters diagrammer Først lå handelsmenn på to indikatorer, hvorav den første er 20-tiden eksponensen E-postflytende gjennomsnittlig EMA EMA er valgt over det enkle glidende gjennomsnittet fordi det legger høyere vekt på de siste bevegelsene som trengs for hurtige momentumhandler. Det glidende gjennomsnittet brukes til å bestemme trenden. Den andre indikatoren som skal brukes er den bevegelige gjennomsnittlige konvergensdivergensen MACD-histogrammet som hjelper oss med å måle momentum Innstillingene for MACD-histogrammet er standarden, som er den første EMA 12, andre EMA 26, signal EMA 9, alt ved bruk av nært pris. For mer innsikt, les A Primer på MACD. Denne strategien venter for omvendt handel, men drar bare nytte av det når momentet støtter reverseringstrinnet nok til å skape en større forlengelsesspor. Posisjonen er avsluttet i to separate segmenter hjelper første halvdel oss til å låse gevinster og sikrer at vi aldri slår en vinner inn i en taper Den andre halvdelen lar oss forsøke å få tak i det som kan bli et veldig stort trekk uten risiko fordi stoppet allerede er flyttet til breakeven. Rules for a Long Trade. Look for valutapar tra å gjøre under 20-årig EMA og MACD for å være negativ. Vant for pris å krysse over 20-års EMA, så sørg for at MACD enten er i ferd med å krysse fra negativt til positivt eller har krysset inn i positivt område ikke lenger enn fem barer siden. Gå langt 10 pips over 20-års EMA. For en aggressiv handel, sett et stopp ved svinget lavt på fem-minutters diagrammet For en konservativ handel, plasser et stopp 20 pips under 20-års EMA. Selg halvparten av stillingen ved oppføring pluss risikoen for å flytte stoppet i andre halvdel til breakeven. Trail stoppet ved breakeven eller 20-tiden EMA minus 15 pips, avhengig av hvilket som er høyere. Rules for en kort trade. Look for valutaen par som skal handle over 20-årene EMA og MACD for å være positive. Wait for prisen å krysse under 20-års EMA sørg for at MACD enten er i ferd med å krysse fra positiv til negativ eller krysset inn i negativt territorium ikke lenger enn fem barer siden. Gå kort 10 pips under 20-års EMA. For en agg Reservert handel, plasser stopp ved svinget høyt på et fem-minutters diagram For en konservativ handel, plasser stopp 20 pips over 20-årig EMA. Buy tilbake halvparten av stillingen ved oppføring minus mengden risiko og flytte stoppet på den andre Halvparten til breakeven. Trail stopp ved lavere av breakeven eller 20-time EMA pluss 15 pips. Figure 1 Five-Minute Momo Trade, EUR USD. Momo Trade Failure Som du kan se er Five Minute Momo Trade en ekstremt kraftig strategi for å fange Mo mentum-baserte reversalbevegelser Det virker imidlertid ikke alltid, og det er viktig å utforske et eksempel på hvor det mislykkes, og å forstå hvorfor dette skjer. En undersøkelse utført av United States Bureau of Labor Statistics for å måle ledige stillinger. Det samler inn data fra arbeidsgivere. Det maksimale beløp som USA kan låne. Gjeldstaket ble opprettet under Second Liberty Bond Act. Renten som en depotinstitusjon låner midler til, opprettholdes ved Federal Reserve til en annen depotinstitusjon. 1 A statistisk måling av spredningen av avkastning for en gitt sikkerhet eller markedsindeks. Volatilitet kan enten måles. En handling vedtok den amerikanske kongressen i 1933 som bankloven, som forbyde kommersielle banker å delta i investeringen. Nonfarm lønn refererer til hvilken som helst jobb utenfor av bedrifter, private husholdninger og nonprofit sektor. Det amerikanske Bureau of Labor. FOREX Strategies Forex Strategi, Enkel strategi, Forex Trading Strategy, Forex Scalping. Intraday trading forex-strategi for 5-minutters chart. Recommend handel for denne strategien på valutapar EURUSD og GBPUSD, men ikke mer enn 3 kommersielle transaksjoner per dag. Og så i en 5-minutters prisdiagram. 1 Indikator 50 Enkel Flytende Gjennomsnitt SMA 50.2 Indikator 21 Eksponensiell Flytende Gjennomsnitt EMA 21.3 10 Eksponensiell Flytende Gjennomsnittlig EMA 10. Inngangen til markedet. Åpne handelsposisjon så snart vinkelen på SMA med en periode på 50 overstiger 20 grader, se graf nummer 1, og prisen kommer tilbake mellom EMA med en periode på 21 og EMA med en periode på 10.By eksempel Figur 1, åpner vi avtalen for å selge skråningen av 50 SMA Set SL 6 pips spredt og TP 8-10 pips Når på din handelsposisjon vil ha 6 pips, umiddelbart overfør SL til breakeven for dette er rett og slett ikke å erstatte det etterfølgende stoppet på en tur. Bare noen få eksempler. Kortsiktig Momentum Scalping i Forex Market. Forex markedet beveger seg raskt veldig raskt Denne strategien kan hjelpe handelsmenn fokusere på og angi handler i de sterkeste kortsiktige trender som kan være tilgjengelig. Mange handelsfolk som kommer til Forex-markedet, ser etter dagshandel og daglig handel, og de fleste av disse handlerne tenker på å holde handler i noen få minutter til noen få timer til de fleste . Allure av en slik strategi er forståelig. Ved å ikke holde posisjoner over natten, kan næringsdrivende føle seg et element av kontroll som de kanskje ikke føler ellers. Ved alltid å ha en finger på avtrekkeren, kan handelsmannen bestemme seg for å legge til risiko for handel å ta fordel av de gode bevegelsene, eller ta risikoen av når markedet er ikke i ferd med å gå. Fingerfellens handelsstrategi ble utviklet for å forsøke å utnytte disse situasjonene ved å fokusere på de viktigste elementene i det som gjør en sterk trend en sterk trend, og disse elementene er generelt sterke, sided bevegelse som kan presse våre handler til vår fordel. Jeg kaller denne strategien Finger-felle fordi jeg er av den oppfatning at kortsiktig handel i valutamarkedene er veldig mye som de tidløse barnens puslespill. Hvis du ikke husker hva finger-feller så ut som jeg har lagt til et bilde under. Når et barn først finner fingerfellen, setter de ofte bare fingrene for å finne ut at bambusvevningen forhindrer dem i å kunne komme seg ut. Det er bare med erfaring den ene innser at knepet til fingerfellen er å presse, ikke trekke. Nøkkelen er å være avslappet og føle deg klar til suksess, akkurat som kortsiktig handel. Trend-diagrammet. Mange handelsfolk blir ofte forvirret av kortere - kortsiktige diagrammer på mindre enn en times bar s Ize og årsakene her er like forståelige som handelsmenns første ønske om å skalpe. Grunnen til at disse kortsiktige diagrammene ofte kan være forvirrende, er fordi vi ser på så lite informasjon i forhold til de langsiktige diagrammene, for eksempel 1 dag, eller 1 uke. Så før jeg noen gang prøver å skalpe i et par, prøver jeg først å finne de sterkeste trender som kan være mottagelig for min innsats i utgangspunktet, og jeg vil gjøre dette ved å analysere timediagrammet, forsøke å finne sterkeste trender. For å gjøre dette bruker jeg 2 eksponentielle flytende gjennomsnitt 8, og 34-perioden EMA Nedenfor vil du se trenddiagrammet med de 2 Flytte gjennomsnittene lagt til. Mange handelsfolk som bruker 2 glidende gjennomsnitt vil se på handelskryssinger. Og sikkert, noen av disse overgangene kan ha fungert ok på dette diagrammet ovenfor, men på lang sikt har jeg personlig funnet en slik strategi å være uønsket, spesielt når trending markeder endres til områder, konsolidering eller overbelastning som de uunngåelig vil gjøre. Så jeg i stedet fokusere på sterkere elementer for å utgjøre en trend, og jeg vil fokusere mine anstrengelser mot de sterkeste delene av disse trendene. Jeg vil gjøre dette ved å merke plasseringen av de bevegelige gjennomsnittene og lete etter prisavtale før du går videre til plasseringer. Så, hvis Fast Moving Gjennomsnittlig 8 periode er over Slow Moving Average 34 perioden, jeg vil se prisen over begge. Tittelen nedenfor illustrerer dette konseptet. For björnmarkeder ser vi etter noe tilsvarende reversert. Hvis Fast Flytende Gjennomsnitt er under Langsomt Flytende Gjennomsnitt, jeg vil bare flytte ned til oppføringsskjemaet når prisen er under begge tabellene nedenfor vil illustrere ytterligere. Når dette kriteriet er oppfylt, føler jeg meg komfortabel nok til å flytte ned til kortsiktige diagrammet for å inngå handel. Inngangstabellen. Mens mange scalpers ønsker å hoppe på et fem - eller 15-minutters diagram og bare komme i gang, er jeg av den oppfatningen at det ikke er nok informasjon tilgjengelig der for å gjøre en nøyaktig fastsettelse av en valutapar trend, su pport og motstand, eller en flurry av andre faktorer som jeg vil vite før jeg legger mine hardt opptjente penger i fare på en handel, og det er derfor jeg gjør mesteparten av min tekniske analyse på timekartet. Når jeg er komfortabel med det timeliste og ha en god ide om at jeg kanskje kan jobbe med en sterk trend, vil jeg ringe ned til fem-minutters diagrammet. Og med dette 5-minutters diagrammet vil jeg prøve å ansette den eldgamle rektor for å kjøpe - lavt og høyt Dette betyr at jeg vil se en kortsiktig prisøkning under bullish opptrender eller at en kortsiktig bevegelse av pris blir dyrere i downtrends. When trend-side momentum kommer tilbake i paret Jeg vil se for å gå inn i min handel. For å forsøke å måle om paret er billig på kort sikt, vil jeg igjen trekke på 8-tiden Moving Average. I 5-minutters diagrammet vil jeg se prisbevegelsen mot det glidende gjennomsnittet mot trenden som jeg hadde observert på en times diagram, slik at prisen kan bli lastet opp før det går videre ytterligere. Tabellen nedenfor vil illustrere det jeg ser etter under en bullish opp-trend, da jeg hadde sett prisen over både det raske og sakte glidende gjennomsnittet på timekartet. Merk at ikke alle disse lysoppføringene ville ha gått foran en kjøre i valutaparet. Det er absolutt mulig for et valutapar å konsolidere over en lengre periode før du gjør et trekk opp eller ned. Handler kan håndtere disse situasjonene ved hjelp av mange størrelser. For eksempel kan jeg ta en holdning til å se etter skriv inn inntil 5 stillinger Så, for hver av de første 5 kryssene i 8-tiden EMA fortsetter jeg å legge til min side. Eller kanskje, jeg kan se for å bare ta først, plassere min stopp og vente på handelen til enten flytte i min retning eller slå mitt stopp. Dette er hvor mye tilpasning kan gjøres med strategien. Ved korte stillinger ser vi etter akkurat den motsatte forekomsten enn vi hadde sett på et øyeblikk siden. Etter at vi har sett at 8-tiden EMA er under 34 og prisen er tra ding under begge Moving Averages, som indikerer at trenden er ren, sterk og ensidig beveger seg ytterligere lavere. Jeg vil se for å åpne korte stillinger på 5-minutters diagrammet, og jeg vil gjøre dette med 8-tiden EMA. tidsprisen krysser under 8-tiden EMA, har jeg en annen mulighet til å åpne en kort posisjon. Hvis du ser på høyre side av diagrammet ovenfor, kan du se at prisen begynner å finne støtte på 8-glidende gjennomsnitt som indikerer at vi kan har en reversering av trenden, og det bringer oss til en av de mest fordelaktige delene av Finger-Trap trading strategi Risikostyring. Hvis vi plasserer handler på 5-minutters diagrammet, og ser ut til å bare ta del i sterke trekk i retning av trenden vi hadde identifisert på timekartet, har vi litt fleksibilitet i hvordan vi ønsker å vurdere risiko. I artikkelen Price Action Swings hadde vi identifisert en måte å overvinne risikoen ved trading trender. Når du legger en lang handel, vil jeg ha for å sikre at prisen forblir suppo rted for varigheten av min handel Hvis kortsiktig støtte er ødelagt, løper jeg risikoen for at paret fortsetter å bevege seg mot meg, og drenerer kontoen min til en scalper, dette kan være ekstremt farlig, fordi raske markeder kan utmatte en kontosaldo veldig raskt. Ved å sette min stopp ved den forrige sving-laven, kan jeg slå det lykkelige mediet til å være komfortabel med å gi handelen noe vrikke rom for å jobbe inn i fortjeneste, samtidig som jeg tillater meg å gå fort hvis trenden reverserer Selv om prisen kan bryte støtte og komme tilbake til min favør, er jeg mye mer bekymret for tilfeller når det ikke skjer. Så denne svingen lav på lange stillinger, sving høyt på korte stillinger fungerer ofte som min linje i sanden i tilfelle posisjonen beveger seg mot meg. Når igjen, i tilfelle av korte stillinger, ville vi se på det motsatte scenariet som ser ut til å stoppe like utenfor den siste svinghøye, slik at hvis prisen reverserer nedtrenden vi leter etter ta del i, vi kan kutte tapet tidlig .--- Skrevet av James B Stanley. Du kan følge James på Twitter JStanleyFX. For å bli med i James Stanleys distribusjonsliste, vennligst klikk her.

No comments:

Post a Comment